1.Housenka no JutsuTechnika polega na wysztrzeleniu z ust ognistych kul.
Ranga : D
Pobiera Chakry : 9% / 5 Kul
Czas do następnego Użycia : 3 Posty2.Hikyuu no JutsuJutsu polega na wytworzeniu małej ognistej Kuli. Jest to mniejsza wersja Gokakyuu.
Ranga : D
Pobiera Chakry : 3%
Czas do następnego Użycia : 2 Posty3.Gokakyuu No JutsuJutsu polega na wytworzeniu dużej wielkości ognistej kuli.
Ranga : D
Pobiera Chakry : 7%
Czas do następnego Użycia : 3 Posty4.Ryuuka No Jutsu Jutsu polega na wydmuchaniu ognistej wali z ust. Wala jak trafi w jakiegoś przeciwnika może zabić.
Ranga : C
Pobiera Chakry : 13 %
Czas do następnego użycia : 4 posty5.Karyuu EndanTechnikap polega na zebraniu chakry w płucach , po czym wydmuchanie jej ustami. Siła tego jutsu i zasięg zależy ile włożymy w nie chakry.
Rang : C
Pobiera Chakry :
- 10 m = 3%
- 20 m = 5%
- 30 m = 7%
- 40 m = 10 %
Czas do następnego użycia : 3 Posty6.Goryuu DameJutsu polega na stworzeniu muru z ognia. Jednak to wykonania tego jutsu potrzebny jest jakiś Summon , a dokładniej żaba która będzie pluła olejem. Bez tego nie ma szans na wykonanie jutsu.
Ranga : C
Pobiera chakry : 7%
Czas do następnego użycia : 2 posty
Czas trwania : 2 posty7.Katon : Hibashiri Użytkownik wytwarza cienki, aczkolwiek wysoki strumień ognia, który "biegnie" po ziemi. Można użyć tej techniki do ofensywy (strumień uderza we wroga) bądź defensywnej (stworzenie ściany przed sobą, stworzenie pierścienia ognia wokół przeciwnika).
Ranga : B
Pobiera Chakry : 10 %
Czas do następnego użycia : 3 posty
Czas trwania : 3 posty8.Goryuuka no JutsuOwa technika polega na wydmuchnięciu smoka z ust. Jeżeli ten smok nas dorwie to może doszczętnie spalić.
Ranga : B
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 4 posty9.Katon : Endan Jutsu polega na stworzeniu mniejszej fali ognia która leci wporst na przeciwnika.
Ranga : C
Pobiera Chakry : 7%
Czas do następnego użycia : 2 Posty10.Katon : Dai Endan Jest to ulepszenie Katon : Endan lecz tu użytkownik "napędza" ową technika i fala ognia biegnie po ziemi. Technikaj jest wtedy szybsza i bardziej efektowna.
Ranga : B
Pobiera Chakry : 10 % na post
Czas do następnego użycia : 4 posty11.Hai Seki ShouTworzymy ogromną falę dymu który jest łatwopalny. Po stworzeniu fali wykonujemy znak tygrysa i fala atumatycznie się Podpala. Jeżeli ktoś znajdzie się w tym dymie traci 50% HP!
Ranga : B
Pobiera chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 5 postów.12.Kasumi : Enbu No JutsuJutsu polega na wytworzeniu wielkiej łatwopalnej chmury dymu. Jest to technika podobna do Hai Seki Shou. Technika ta ma dwa sposoby użycia.
- 1.Możemy użyć jej jako Kiri Gakure no Jutsu i nie dość że użytkownik nic nie widzi to jest zmuszony do pozostawienia swoich jutsu Katon na odstawkę.
- 2.Możemy nią mocno zranić przeciwnika. Technika świetnie pasuje do pozostałych technik Katon!
Ranga : C
Pobiera Chakry : 5%
Czas trwania : 3 posty
Czas do następnego użycia : 5 postów13.HaikedoPo wykonaniu wielu pieczęci zbieramy chakrę w dłoni. Zamieniamy ją w średniej wielkości ognitsą kulę! Trafienie taką kulą w przeciwnika to banał. Owa kula jest bardzo szybka. Trafienie nią we wroga zabija od razu lub zadaje ogromne obrażenia.
Ranga : A
Pobiera Chakry : 20%
Czas do następnego użycia : 7 Postów
Ilość na walkę : 2 razy14.ZukkokuTechnika polega na wytworzeniu ogromnej fali magmy. Owa fala niszczy wszystko na swojej drodze. Topi głazy spala drzewa itp.
Ranga : S
Pobiera Chakry : 50%
Czas do następnego Użycia : 10 postó
Ilość na walkę : 2 razy