Sinico Chunin
:
| Temat: Rzeczy Klanowe Pią 2 Paź - 11:11 | |
| Klan Ayatsuri
- Karasu
Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcji. Można zapieczętować z dużym zwoju.
Koszt : 1000 rou Zajmuje Slotów : 5
- Kuraori
Tłumacząc na polski Kuraori znaczy czarna mrówka. Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. Po długiej walce z przeciwnikiem przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Dzięki temu Kankuro otrzymuje wspaniałe narzędzie, przy pomocy którego może zabić nie jednego przeciwnika. Można zapieczętować z dużym zwoju.
Koszt : 1500 rou Zajmuje Slotów : 5
- Sanshouuo
Wraz ze wzrostem umiejętności Kankuro pojawia się nowa marionetka. Tym razem nie jest ona noszona na plecach jak w przypadku dwóch pozostałych. Ta kukła jest pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę. Służy do Obrony.Można zapieczętować z dużym zwoju.
Koszt : 2000 Zajmuje Slotów : 7
Klan Akimichi
- Zestaw Pigułek
Są to specjalne pigułki żołnirzy! Akimichi używali ich do długiej walki. Pamiętajmy że danej pigułki możemy zarzyć od danej rangi!
Pierwsza zielona pigułka:
- + 50% Siły
- + 15% Szybkości
- Genin
Druga żółta pigułka:
- + 100% Siły
- + 30% Szybkości
- Chuunin
Trzecia czerwona pigułka:
- + 300 % Siły
- + 50% Szybkości
- Jounin
Koszt : 5000 rou Zajmuje Slotów : 1
Klan Douhito
- Pojemnik Na Glinę
Tutaj można chować glinę. Pojemnik utrzymuje 3000 g Gliny. Max 4 pojemniki.
Koszt : 150 rou Zajmuje Slotów : Nosimy na Pasie
- Glina 500g
Ta glina wymagana jest to używania technik Douhito.
Koszt : 50 rou Zajmuje Slotów : Chowamy do pojemnika.
Klan Sabaku
- Gurda na Piasek
Jest to specjalan gurda którą nosimy na plecach. Zmniejsza ona naszą szybkość o 10%!
Koszt : 250 rou Zajmuje Slotów : Nosimy na plecach.
- Gurda na Żelazny Piasek
Jest to gurda , tyle że służy do potrzymywania żelaznego piasku!
Koszt : 500 rou Zajmuje Slotów : Nosimy na plecach
- Piasek
Jest to piasek który możemy mieszać z chakrą! Służy on do specjlanych technik sabaku. Po 2 tygodniach piasek musimy wymienić!
Koszt : 500 rou Zajmuje Slotów : Nosimy w gurdzie!
- Żelazny Piasek
Jest to odmiana piasku. Są to bardziej opiłki żelazu. Nie trzeba go wymieniać i jest o 50% silniejszy i bardziej efektowniejszy od zwykłego Piasku!!!
Koszt : 500 rou Zajmuje Slotów : Nosimy w gurdzie!
| |
|