Shadow Of Ninja


 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Rzeczy Klanowe

Go down 
AutorWiadomość
Sinico
Chunin
Chunin
avatar

Konoha :


PisanieTemat: Rzeczy Klanowe   Pią 2 Paź - 11:11

Klan Ayatsuri


  • Karasu


    Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcji. Można zapieczętować z dużym zwoju.

    Koszt : 1000 rou
    Zajmuje Slotów : 5

  • Kuraori


    Tłumacząc na polski Kuraori znaczy czarna mrówka. Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. Po długiej walce z przeciwnikiem przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Dzięki temu Kankuro otrzymuje wspaniałe narzędzie, przy pomocy którego może zabić nie jednego przeciwnika.
    Można zapieczętować z dużym zwoju.

    Koszt : 1500 rou
    Zajmuje Slotów : 5

  • Sanshouuo


    Wraz ze wzrostem umiejętności Kankuro pojawia się nowa marionetka. Tym razem nie jest ona noszona na plecach jak w przypadku dwóch pozostałych. Ta kukła jest pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę. Służy do Obrony.Można zapieczętować z dużym zwoju.

    Koszt : 2000
    Zajmuje Slotów : 7


Klan Akimichi


  • Zestaw Pigułek


    Są to specjalne pigułki żołnirzy! Akimichi używali ich do długiej walki. Pamiętajmy że danej pigułki możemy zarzyć od danej rangi!

    Pierwsza zielona pigułka:
  • + 50% Siły
  • + 15% Szybkości
  • Genin

    Druga żółta pigułka:
  • + 100% Siły
  • + 30% Szybkości
  • Chuunin

    Trzecia czerwona pigułka:
  • + 300 % Siły
  • + 50% Szybkości
  • Jounin

    Koszt : 5000 rou
    Zajmuje Slotów : 1


Klan Douhito


  • Pojemnik Na Glinę


    Tutaj można chować glinę. Pojemnik utrzymuje 3000 g Gliny. Max 4 pojemniki.

    Koszt : 150 rou
    Zajmuje Slotów : Nosimy na Pasie

  • Glina 500g


    Ta glina wymagana jest to używania technik Douhito.

    Koszt : 50 rou
    Zajmuje Slotów : Chowamy do pojemnika.


Klan Sabaku


  • Gurda na Piasek


    Jest to specjalan gurda którą nosimy na plecach. Zmniejsza ona naszą szybkość o 10%!

    Koszt : 250 rou
    Zajmuje Slotów : Nosimy na plecach.

  • Gurda na Żelazny Piasek


    Jest to gurda , tyle że służy do potrzymywania żelaznego piasku!

    Koszt : 500 rou
    Zajmuje Slotów : Nosimy na plecach

  • Piasek


    Jest to piasek który możemy mieszać z chakrą! Służy on do specjlanych technik sabaku. Po 2 tygodniach piasek musimy wymienić!

    Koszt : 500 rou
    Zajmuje Slotów : Nosimy w gurdzie!

  • Żelazny Piasek


    Jest to odmiana piasku. Są to bardziej opiłki żelazu. Nie trzeba go wymieniać i jest o 50% silniejszy i bardziej efektowniejszy od zwykłego Piasku!!!

    Koszt : 500 rou
    Zajmuje Slotów : Nosimy w gurdzie!

_________________



Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://sonrpg.forumpolish.com
 
Rzeczy Klanowe
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lista Zakazanych Rzeczy Filcha
» Śmieszne rzeczy z Internetów!
» Lista Rzeczy Zakazanych

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow Of Ninja :: Fabuła - Inne Miejsca :: Miasto :: Sklep :: Ekwipunek / Bronie-
Skocz do: