1.Daibakufu no JutsuTechnika polegająca na stworzeniu wielkiego, wodnego tornado. Technika może być wykorzystana jeżeli w pobliżu znajduje się woda, technika jest tak potężna że jest w stanie zniszczyć wszystko na swojej drodze. Można ukryć w nim bronie takie jak: Shurikeny lub Kunai.
Ranga:C
Pobiera Chakry:12%
Czas do następnego użycia:6 postów
2.Bakusui ShouhaTechnika polegająca na wypluciu niewyobrażalnej ilości wody.Technika ta jest niezwykle niebezpieczna z racji ogromnej siły uderzenia.W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości. Jednak owe jutsu wymaga dużej ilości pokładów chakry, mało shinobi jest w stanie opanować tą technikę.
Ranga: S
Pobiera Chakry:40%
Czas do następnego użycia:raz na walkę
Czas trwania:10 postów
3.Goshoku ZameTechnikę można użyć jedynie w środowisku wodnym, polega na przywołaniu pięciu rekinów. Rekiny są wyłącznie stworzone z chakry i wody, bestie są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować za pomocą wody, owe bestie potrafią rozszarpać silnego shinobi.
Ranga:B
Pobiera Chakry:15%
Czas do następnego użycia:10 postów
Czas trwania:8 tur
4.Mizuame NabaraTechnika polega na wypluciu słodkiej i kleistej mazi. Technikę bardzo trudno ominąć, jedynie za pomocą skumulowania bardzo dużej ilości chakry z każdym krokiem, dzięki owej technice ma się większe szanse na atak innym jutsu lub bronią.
Ranga:C
Pobiera Chakry:6%
Czas do następnego użycia:3 posty
Czas trwania:2 posty
5.SuijinhekiTechnika polega na stworzeniu wodnej fali(najczęściej służy do obrony przed technikami Katon)
Ranga: D
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:2 posty
6.Suiryuudan no JutsuTechnika polegająca na stworzeniu wielkiego strumieniu wody, zamieniającego się w smoka. Od razu po jego stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika. Technika może być tylko używana koło zbiornika wody.
Ranga:B
Pobiera Chakry:9%
Czas do następnego użycia:4 posty
Czas trwania:2 posty od stworzenia smoka
7.Mizu Bunshin no JutsuTworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.
Ranga:D
Pobiera Chakry:3% za każdego klona
Czas do następnego użycia:4 posty
8.MizurappaTechnika polega na stworzeniu w ustach wody, i szybkim wypuszczeniu jej z ust w postaci strumienia wody.
Ranga: D
Pobiera Chakry:6%
Czas do następnego użycia:4 posty
9.Sensatsu SuishouBy skorzystać z tej techniki wymagana jest woda. Postać składa odpowiednie pieczęcie, po czym uderza stopą w kałużę. Unosi się ona do góry, a po chwili zamienia się w ogrom wodnych senbonów, które lecą na przeciwnika ze wszystkich stron.
Ranga:C
Pobiera Chakry:7%
Czas do następnego użycia:3 posty
10.Suikoudan no JutsuPolega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie, ale tylko przez kolejkę, w której został stworzony.
Ranga:B
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:5 postów
11.Suirou no JutsuTechnika polegająca na zamknięciu przeciwnika w wodnej bańce, lecz gdy użytkownik techniki wyciągnie rękę jutsu od razu się rozpada.
Ranga:C
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:4 posty
12.Mizu no MochiTechnika dzięki której w rękach tworzymy wodny bicz/lasso.Możemy nim albo przebić , albo związać przeciwnika.Gdy oplączemy przeciwnika , możemy wysłać słabe impulsy elektryczne , aby go sparaliżować
Ranga:B
Pobieranie Chakry:9%
Czas do następnego użycia:5 postów
13.Kokuun no JutsuTechnika elementu wody.Wytwarzamy chmurę deszczową , lecz z niej zamiast deszczu pada ropa naftowa.Gdy połączymy to z techniką katonu , to możemy uzyskać bardzo duży pożar.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:4 posty
14.Mizu KamikiriGdy uderzymy noga w podłoże , to w lini prostej z ziemi "wybija" się woda o dużym ciśnieniu.Możemy tym odrzucić przeciwnika na sporą odległość
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry:6%
Czas do następnego użycia:5 postów
15.Takitsubo no Jutsu Dzięki tej technice jesteśmy wstanie stworzyć wodospad, owa technika nie posiada żadnych zastosować ofensywnych ani defensywnych.
Ranga:B
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:5 postów
16.Suigadantechnika polega na stworzeniu z wody świdrów , którymi możemy sterować. Owe świdry służą do ataku można nimi przebić przeciwnika.
Ranga Jutsu : B
Pobiera Chakry:14%
Czas do następnego użycia:6 postów
17.Teppudama(Owej techniki mogą użyć summony)
Polega na zmieszaniu w ustach wody z chakrą i wypluciu dużej i silnej kuli wody.
Ranga:B
Pobiera Chakry:20%
Wymagania:Pakt z żabami
Czas do następnego użycia:7 postów
18.Mizu HekiPolega na wytworzeniu przed sobą ściany wody. Jest to po prostu silniejsza wersja Suijinheki, lecz jej minusem jest to że nie otacza ona użytkownika jak podczas Suijinheki
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:5 postów
19.SuiryuubenTworzymy nad sobą dużą kulę wody.Po ułożeniu pieczęci możemy z niej wypuścić niezliczoną ilość wodnych biczy.Możemy nimi przebić przeciwnika.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry:12%
Czas do następnego użycia:6 postów
20.Suishuu Garugon(potrzebne opanowanie techniki Suiton : Suiryuuben)
Z kuli możemy wypuścić wodnego węża , który z niesamowitą prędkością pomknie na węża.Nie może on się daleko oddalać od kuli.Jest bardzo niebezpieczny,
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry:8%
Czas do następnego użycia:6 postów
21.Fukadan no JutsuUlepszona wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Wodny pocisk zmienia się w wielkiego rekina, który po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry:15%
Czas do następnego użycia:8 postów
22.SuitenhoufutsuTechnika dzięki której możemy zamknąc przeciwnika w więzieniu , którym nie musimy mieć kontaktu fizycznego.Potrzebujemy wody gruntowej.Gdy złapieny przeciwnika , praktycznie nie ma on już szans na ucieczke.Technika nie "działa" na skalistym podłożu.
Czas do następnego użycia:5 postów
Ranga techniki: A
Pobiera Chakry:20%
23.Ja no KuchiTechnika wydaje się być techniką defensywną.Chodzi o to by przeciwnik tak pomyślał.Nagle następuje zebranie się wody w jeden strumień.Przypomina ona wtedy głowę lwa.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakry:25%
Czas do następnego użycia:9 postów
24.Haran BonshouWielka ściana wody znikąd pojawia się za nami , i leci prosto przed siebie omijając nas.Możemy ją użyć do techniki Doton: Doro Houshi .Wtedy powstanie błotnista lawina.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:8 postów
26.houten Ogame TamaZ otworów wypuszczamy dwa strumienie wody.Wody nie jest dużo , lecz leci ona pod dużym ciśnieniem.Może nawet rozcinać kamienie/skały.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakry:25%
Czas do następnego użycia:9 postów
Wymagane:Otwory w dłoniach jak sasori i trzeba być kuglarzem
26.Daibakuryuu no JutsuPolega na stworzeniu wiru/tornada , które z wielką siłą wciąga wszystko do siebie , natomiast potem zostaje wszystko zmiażdżone , nie wspominając już o stratach w terenie.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakry:25%
Czas do następnego użycia:8 postów