1.Kesshou Senbon Wypuszczamy bardzo dużą ilość kryształowych senbonów. Technika ma na celu, by odwrócić uwagę przeciwnika, lub po prostu szybko go zaatakować nim on to zrobi.
Ranga:D
Pobiera Chakry:4%
Czas do następnego użycia:3 posty
2.Kesshou Shuriken no Jutsu
Ranga:D
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:3 posty
3Shōton: Suishou Tou Dzięki tej technice możemy tworzyć broń z nefrytu. Broń zrobiona z tego kamienia jest bardzo wytrzymała.
Ranga:D
Pobiera Chakry:7%
Czas do następnego użycia:4 posty
Czas trwania:3 posty
4.Kesshou Karada Nasze ciało, lub wybraną część ciała pokrywa kryształ. Samo uderzenie z pięści dzięki tej technice sprawia nowe znaczenie tego słowa. Również mniej ataków nam zagraża.
Ranga:C
Pobiera Chakry:8%
Czas do następnego użycia:5 postów
Czas trwania:2 posty
5.Kesshou Kyodai Rokkaku ShurikenTworzymy kryształowy shuriken, ale wyglądem nie przypomina go za bardzo. Jest bardzo twardy, duży, ostry i leci bardzo szybko.
Ranga:C
Pobiera Chakry:6%
Czas do natępnego użycia:4 posty
6.Kesshou Rokaku Shuriken: Ranbu
Inny rodzaj kryształowych shurkienów. Tworzy się ich nawet sporą ilość, kręcą się bez przerwy. Skubańce są bardzo szybkie przez nie łatwo ich uniknąć.
Ranga:C
Pobiera Chakry:9%
Czas do następnego użycia:5 postów
7.Kesshou Supaiku Gdy mamy okazję, a nasz przeciwnik niezbyt się rusza, z pod niego wyrastają kryształowe kolce, które mają za zadanie by go unieruchomić, bądź poćwiartować.
Ranga:C
Pobiera Chakry:12%
Czas do następnego użycia:7 postów
8.Shōton: Kurenai no Kajitsu Jest to kopuła z kryształu w której zamykamy oponenta, bądź swojego towarzysza gdy nie chcemy, aby coś mu się stało itp. dość trudno ją zniszczyć.
Ranga:C
Pobiera Chakry:5% za turę
Czas do następnego użycia:7 postów
Czas trwania:Maks 4 tury
9.Shōton: Suishou Kyou Tworzymy nefrytowe lustro jest ładne i duże, świetnie widać w nim nasze odbicie . Technika potrzebna by wykonać Suishou Bunshin no Jutsu.
Ranga;C
Pobiera Chakry:8%
Czas do następnego użycia:5 postów
10.Suishou Bushin no Jutsu By technika zadziałała trzeba najpierw wykonać Suishou Kyou. Z lustra wychodzą nefrytowe//kryształowe klony. Ich ilość zależy od upodobań wykonawcy. Jest to chyba najbardziej wytrzymały rodzaj klona, po rozwaleniu go zamienia się w kupkę kryształu.
Ranga:C
Pobiera Chakry:7% za klona
Czas do następnego użycia:
1 klon-2 posty
2 klony-4 posty
3 klony-5 postów
4 klony-8 postów
11.Shōton: Suishou Mori Technika bazująca na Suishou Tou. Tutaj tworzymy o wiele większą broń, z tego samego kamienia co bronie techniki wymienionej wyżej. Broń przypomina lance.
RangaTechnika bazująca na Suishou Tou. Tutaj tworzymy o wiele większą broń, z tego samego kamienia co bronie techniki wymienionej wyżej. Broń przypomina lance.
Ranga:C
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:7 postów
Czas trwania:4 posty
12.Kesshou Aojiroi Dzięki tej technice na przeciwnika spadają kryształowe, duże pale. Przygniecenie przez któreś może się dla nas źle skończyć.
Ranga:B
Pobiera Chakry:8% za jedną pale(Maks jesteśmy w stanie stworzyć 4 pale)
Czas do następnego użycia:8 postów
13.Shōton: Suishou Rou no Jutsu Jest to nic innego jak kryształowe więzienie. Technika jest bardzo dobra i trudno z niej wyjść. Jesteśmy jakby zamrożeni, czyli nie możemy się ruszyć, zniszczenie więzienia powoduje rozczłonkowanie nas na kawałki. Wadą techniki jest to, że musimy stać praktycznie nieruchomo.
Ranga:B
Pobiera Chakry:15%
Czas do natępnego użycia:8 postów
14.Shōton: Suishou Rokkakuchuu
Po złożeniu pieczęci z wody/ziemi wychodzą 5 kryształowych dużych filarów. Technika ma raczej za zadanie unieruchomić ofiarę, sporych rozmiarów. Długość filarów zależy od Chakry użytkownika.
Ranga:B
Pobiera Chakry:
10%-5 metrowe filary
20%-8 metrowe filary
30%-15 metrowe filary itd.
15.Shōton: Omiwatari no Jutsu
W lini prostej z ziemi/wody wychodzą niebieskie kryształowe kolce sporej grubości. Technika ma za zadanie podnieść przeciwnika większego niż my sami. Zadaniem kolców jest przebicie ofiary lub uniemożliwić jej dalszą drogę.
Ranga:B
Pobiera Chakry:20%
Czas do natępnego użycia:10 postów
16.Shōton: Hashou Kouryuu Przy pomocy kryształu tworzymy smoka, za każdym razem może być on większy, bądź nie. Służy do walki.
Ranga:B
Pobiera Chakry:20% za smoka(maks dwa smoki na raz)
Czas do następnego użycia:10 postów po jednym smoku, 15 po dwóch
17.Kesshou Bousei Podczas biegu, po wypowiedzeniu słów techniki pokrywa nas kryształowa obręcz. Może ona osłonić przed nie którymi atakami, np. Taijutsu.
Ranga:B
Pobiera Chakry:10% na turę(maks 3 tury)
Czas do następnego użycia:13 postów
18.Shōton: Suishouheki Hachi no JinBardzo dobra technika, lecz wymaga chwili przygotowania. Po wykonaniu pieczęci powstaje kryształowa ściana, a w niej znajduje się nasza ofiara, innymi słowa jest ona uwięziona. Wydostać się z takiego czegoś mogą tylko osoby z ogromnymi pokładami Chakry i siłą.
Ranga:A
Pobiera Chakry:40%
Czas do następnego użycia:20 postów
19.Shōton: Kesshou Gokakurou Tą technikę można zaliczyć do bardziej brutalnych. W tej technice nie trzeba składać pieczęci. Po wymówieniu nazwy techniki z pod ziemi wydobywają się kryształowe kolce sporej wysokości które na pewną odległość gnają przed siebie. Gdy przeciwnik zostanie złapany w owe kryształy zostaje zamrożony, a po chwili kryształ się rozkrusza w raz z przeciwnikiem.
Ranga:A
Pobiera Chakry:30%
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
20.Shōton: Suishouheki Kekkai no Jutsu
Wyskakujemy wysoko w górę po czym wystawiamy ręce na prawo i lewo. Zaczyna się wydobywać fala uderzeniowa kryształu, lecz nie przeznaczona do ataku, tylko jej rozejścia. Po chwili jesteśmy zamknięci w kryształowej barierze, które jest dość sporych rozmiarów. Można to nazwać idealną obroną. Aby przebić się przez kryształ trzeba silnych oraz częstych ataków. Ściany się regenerują kosztem chakry użytkownika.
Ranga:S
Pobiera Chakry:20%+5% za turę
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
21,Shōton: Suishou Meikyu no Jutsu Technika kryształu. By ją wykonać musimy ''zasiać'' kawałki kryształów na dużym terenie w różnych miejscach. Wtedy wykonawca techniki za pomocą małego kawałka kryształu wykonuje Jutsu. Jest to ogromna i potężna bariera zrobiona z kryształu, nie da się przejść przez nią pod ziemią.
Ranga:S
Pobiera Chakry:50%
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę