1.Iwa KawarimiShinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci.
Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 5%
Czas do następnego użycia : 3 posty2.Doro bunshin no Jutsutechnika polegająca na stworzeniu klona z błota, owy klon nie potrafi używać technik i posiada jedynie 1/10 mocy oryginału.
Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 7% / 1 Klon
Czas do następnego użycia : 3 posty3.Hiru Masshou, Bouka no JutsuTechnika dosłownie uniemożliwiająca ataku. Polega na tym że wybraną część ciała asymiluje właściwość twardej skóry(jest to jakby powłoka z kamienia).
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 10%
Czas do następnego : 3 posty4.Sanseki Seisha Technika polegająca na tym że użytkownik owego jutsu zamienia się w toczący głaz.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 6%
Czas do następnego użycia : 4 posty5.Dorou GaeshiTechnika polegająca na wyciągnięciu niedużego płatu ziemi i postawieniu go pionowo. Owe jutsu jest techniką defensywną.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 4 posty 6.Shinjuu Zanshu no JutsuTechnika polega na schowaniu się pod ziemią, złapaniu ofiary za nogi, a następnie zamienieniu się z nią miejscami. W efekcie przeciwnik znajduje się pod ziemią, jest całkowicie unieruchomiony, wystaje mu tylko głowa.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakrt : 12%
Czas do następnego użycia : 5 postów7.Doro KawarimiCiało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami.
Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 7%
Czas do następnego użycia : 3 posty8.Dochuu EigyoTechnika polegająca na tym że shinobi tworzy dużą ilość klonów, a sam może się dobrze ukryć w ich cieniu lub użyć doton no jutsu i zaatakować spod ziemi. Klony nie atakują tylko stoją w miejscu.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 10 postów
Ilość na walkę : 2 razy9.Doton no JutsuTechnika polega na częściowym lub całkowitym zanurzeniem użytkownika w ziemi. Może on się pod nią przemieszczać lub zaatakować przeciwnika z zaskoczenia.
Ranga Techniki: D
Pobiera Chakry : 5% / Na post
Czas do następnego użycia : 4 posty
10.Doryuudan no JutsuTechnika często stosowana razem z Doryuu Taiga, polega na zaatakowaniu serią pocisków z paszczy błotnego smoka.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów11.Iwagakure no JutsuTechnika dzięki której możemy poruszać się w ziemi , skałach itp.Nie potrzebne są pieczęci.Minusem jest to iż wszystko odbywa się powoli
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12% / 1 post
Czas do następnego użycia : 3 posty12.Yahumuki no JutsuTechnika polegająca na stworzeniu "Kamiennej Zamieci''. Atak wieloma małymi kamieniami.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12% / 30 Kamieni
Czas do następnego użycia : 3 posty13.Doryuu Taiga no JutsuUżytkownik atakuje rzeką błota o ogromnej sile. Technika wykorzystywana głownie do unieruchomienia przeciwnika.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 24%
Czas do następnego użycia : 4 posty14.Doryo DangoUżytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów14.Airon GanasekiDzięki tej technice , możemy "wystrzelić" z ziemi duży słup , który może wybić przeciwnika w powietrze.
Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 5%
Czas do następnego użycia : 4 posty15.Iwa Yado KuzushiTechnika polegająca na zawaleniu kamiennego dachu, szybka i skuteczna technika.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 22%
Czas do następnego użycia : 4 posty16.Doryuu HekiZ błota powstaje bardzo wytrzymała, potężna skała, technika wykorzystywana do defensywy.
Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia17.Ninpou: Hi no HaganeTechnika polegająca na zrzuceniu kamiennej lawiny na przeciwnika.
Ranga techniki : B
Czas do następnego użycia : 4 posty
Ilość na walkę : 3 razy18.Daijigoku no JutsuWybrane miejsce nagle zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością, użytkownik musi przystawić ręce do ziemi.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 25%
Czas do następnego użycia : 4 posty19.Gaban KyuTworzymy dwie skalne połówki więzienia.Po złączeniu rąk , połówki złączają się w jedną całość , zgniatając przy tym przeciwnika
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 24%
Czas do następnego użycia : 4 posty20.Doro HoushiTechnika , dzięki której zewsząd zaczyna wylewać się błoto.Gdy do niej użyjemy techniki suitonu , to powstanie błotnista lawina
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 16%
Czas do następnego użycia : 8 postów21.Ishimaru no JutsuWyrywamy z ziemi średniej wielkości kulę i rzucamy nią w przeciwnika.Może ona się rozłupać gdy chcemy i zaatakować przeciwnika drobnymi kamieniami
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 16%
Czas do następnego użycia : 4 posty22.Doryuu Dogo(potrzebny Suiton)
Żeby użyć tą technikę musimy najpierw wykonać jakiś Suiton.Potem składamy pieczęci i wymawiamy nazwę techniki.Tak powstaje bagno , które bardzo powoli , lecz skutecznie wciąga pod ziemię
Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego Użycia : 4 posty23.DoryuusouTechnika polegająca na spojrzeniu w jakieś miejsce, po czy z ziemi wyrastają kamienne kolce które są wstanie przebić przeciwnika na wylot.
Ranga techniki: B
Pobiera Chakrh : 20%
Czas do następnego użycia : 3 posty24.Doton : Ari JigokuTechnika polegająca na stworzeniu błotnego wiru , który bardzo szybko wciąga ofiarę pod siebie.Jeśli szybko nie zareagujemy , to jest już po nas.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 26%
Czas do następnego użycia : 5 postów25.Yomi NumaTechnika zamieniająca podłoże w grząskie bagno. Które jest w stanie szybko wciągnąć cel.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 26%
Czas do następnego użycia : 6 postów26.Retsudo TenshouTechnika polegająca na przyłożeniu rąk do ziemi po czy następuję trzęsienie ziemi.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 29%
Czas do następnego użycia : 4 posty27.Dorou DoumuTechnika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, ktorego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze, lecz aby użyć słabego punktu trzeba mieć bardzo dużo siły fizycznej.
Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 30%
Czas do następnego użycia : 3 posty
Ilość na walkę : 2 razy28.UtenpenChyba najpotężniejsza technika tego żywiołu.Najpierw rysujemy dokładny plan na zwoju.Potem składamy bardzo dużo pieczęci i przykładamy ręce do tego co narysowaliśmy.Po dotknięciu przed nami tworzy się taki krajobraz jaki narysowaliśmy.Możemy go dowolnie mieniać domalowywując coś.Teran ma bardzo dużo pułapek w sobie.Technika bardzo wyczerpująca
Ranga techniki: S
Pobiera Chakrh : 50%
Czas do następnego użycia : *
Ilość na walkę : 1 raz