1.Shikoku Fuuin
Gromadząc chakre na palcu tworzymy jasny płomyk która po dotknięciu czegokolwiek pozostawia niezmywalny ślad. Używana do przekazywania informacji.
Ranga:D
Czas do następnego użycia:2 posty
Pobiera Chakry:2%
2.Fuuin no JutsuJutsu polegające na pieczętowaniu broni w zwojach (max 20 na zwój) lub notkach (max3 na notke). Technika niezwykle przydatna, gdyż nie musimy nosić przy sobie całego sprzętu. Przedmiot który chcemy zapieczętować nie może przekraczać rozmiarami wielkiego shurikena.
Ranga:D
Czas do następnego użycia:3posty
Pobiera Chakry:3%
3.Shishi Heikou Użytkownik tworzy pieczęć w kształcie głowy, która następnie mknie w kierunku przeciwnika. Jeśli go trafi, zostaje on przymocowany do podłoża bądź ściany. Nie może się wtedy ruszać. Jednak prawdziwa moc tej techniki to uniemożliwienie mu korzystania z pokładów chakry.
Ranga:C
Czas do następnego użycia:5 postów
Pobiera Chakry:6%
4.Gogyou FuuinTechnika wymagająca bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem. Pozwala na zapieczętowanie chakry demona, by jinchuuriki nie mógł korzystać z jej pokładów.
Ranga:B
Czas do następnego użycia:7 postów
Pobiera:14%
5.Gogyou KaiinTechnika wymagająca bezpośredniego kontaktu z celem. Neutralizuje działanie techniki Gogyou Fuuin i w efekcie ponownie odblokowuje jinchuuriki korzystanie z zasobów chakry jego demona.
Ranga:B
Czas do następnego użycia:10 postów
Pobiera Chakry:15%
6.Fuuja HouinJest to jedna z technik pieczętujących (FuuinJutsu), która służy do kontroli Juin (przeklęte pieczęci). Przed wykonaniem tej techniki użytkownik (czyli Kakashi) rysuje na ziemi dwa okręgi i kładzie ofiarę w samym centrum (w naszym wypadku był to Sasuke). Następnie wykonujący jutsu pisze zawartość Fuuja Houin po ciele ofiary zaczynając od miejsca, gdzie znajduje się cursed seal. Pieczęć pisana jest krwią użytkownika. Następnie użytkownik wykonuje kombinacje pieczęci ręcznych i kładzie rękę na Juin. W tym momencie napisana przez wykonującego jutsu pieczęć zaczyna wnikać w tą starą, tworząc na niej koło, która ogranicza moc oraz aktywność przeklętej pieczęci.
Ranga:B
Czas do następnego użycia:15 postów
Pobiera Chakry:25%
7.Fuuin Teppek Techniki tej używa mnich Świątyni Ognia Chiriku. Technika została użyta do ochrony drzwi głównych do Świątyni. Pieczęć może przełamać bezpośrednie mocne uderzenie bronią.
Ranga:B
Czas do następnego użycia:5 postów
Pobiera Chakry:14%
8.Fuuka Houin Technika polegająca na pieczętowaniu w zwoju jutsu, które chcemy 'posiadać'. Wszak, po zamknięciu jej części w zwoju, możemy użyć jej tylko raz.Dodatkowo: jedna technika = jeden zwój, który jest niezbędnym bodźcem do użycia Fuuka Houin.
Ranga:B
Pobiera Chakry:15%
Czas do następnego użycia:4 posty
9.Raikou Kenka Technika pieczętująca o wysokim poziomie. Na specjalnych opaskach które można znaleźć w sklepie, pieczetujemy broń. Owa broń nie może być większa niż shuriken.
10.Bijuu Chakra Fuuin Za pomocą specjalnej notki, przyczepionej do czoła Jinchuuriki, chakra Bijuu wraca spowrotem do środa. Nie działa na pełną wersje Bijuu.
Ranga:A
Czas do następnego użycia:5 postów
Pobiera Chakry:20%
11.Gofuu Kekkai Zaawansowana technika pieczętowania, dzięki której Akatsuki zamykało wejście do swojego głównego miejsca spotkań. Polega ona na rozmieszczeniu pięciu kartek ze znakiem „Kin” („Zakazane”) w znacznie oddalonych od siebie miejscach, w tym jednej na wejściu otoczonym ową barierą. Technikę można deaktywować tylko w jeden sposób – należy w tym samym czasie usunąć wszystkie pięć notek, inaczej nic się nie stanie. Przeważnie w pobliżu czterech z nich, rozmieszczonych w sporej odległości od tej przy wejściu, znajdują się specjalne pułapki. Mają one na celu wyeliminowanie intruza, zanim po wykonaniu zadania zdąży powrócić do swoich kompanów.
Ranga:A
Czas do następnego użycia:8 postów
Pobiera Chakry:15% za każdą notkę
12.Infuuin Technika pieczętująca własną chakrę w dowolnej części ciała (tworzy się wtedy niewidoczna do czasu uaktywnienia pieczęć). W ten sposób tworzone są spore jej zasoby, które uwalniane są wraz z ujawnieniem się pieczęci. Pieczęć ta pozwala natychmiastowo wrócić do świetnej kondycji, a nawet zatrzymać proces starzenia.(wymaganie do uwolnienia pieczęci znanie technik Ninpou: Souzou saisei)
Ranga:A
Pobiera Chakry:Cała chakra na zapieczętowania/uzupełnia całą chakrę i kondycje.
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę.
Czas trwania:15postów
13.Genryuu Kyuu Fuujin Jest to technika używana przez lidera Akatsuki. Przed jej użyciem należy przywołuje on ogromny totem, będący kontenerem służącym do przechowywania Bijuu. Dzięki tej technice pieczętującej lider przy pomocy ośmiu innych członków organizacji może zamykać w posągu ogoniaste demony, bądź też wydobywać je z żyjących Jinchuuriki. Jest to sztuka niezwykle wysokiego poziomu, wymaga ona bardzo dużych umiejętności w zakresie technik pieczętowania.
[Tylko dla członków Akatsuki!]
Ranga:S
Pobiera Chakry:25% od każdego członka
Czas do następnego użycia:20 postów
Czas pobierania:
10 członków:2 dni
9 członków:3 dni
8 członków:4 dni
7 członków:5 dni
6 członków:6 dni
5 członków:7 dni
4 członków:8 dni
3 członków:9 dni
2 członków:8 dni
14.Hakke no Fuuin Shiki Technnika użyta przez Yondaime, tworzy na ciele osoby, która stała się jinchuuriki pieczęć, która pozwala korzystać z zasobów chakry demona, i wciąż trzymać go uwięzionego. Z wiekiem, pieczęć słabnie i demonowi coraz łatwiej się wydostać podczas prób korzystania z jego "pomocy".(używający po zapieczętowaniu umiera)
15.Juin Jutsu Orochimaru umieszcza te pieczęci na ninja któremu chce dać więcej siły. Wynalazł ją za pomocą Juugo. Jednak wybraniec ma tylko 1:10 szansy na przeżycie. Bardzo trudna technika.(Admin wybiera osobę która będzie dawać pieczęć, ta osoba musi być nukeinem)
Ranga:S
Czas do następnego użycia:14 postów
Pobiera Chakry:40%
16.Shiki Fuujin
Jutsu znane jest też jako technika poświęcenia. Pierwszą osobą, która zastosowała tą technikę jest Yondaime (zapieczętowanie Kyuubi w ciele Uzumaki'ego Naruto). Wcześniej jej tajniki przekazał swojemu poprzednikowi - Trzeciemu. Klasyfikuje się ją do jednej z najbardziej niebezpiecznych technik. Po odpowiedniej sekwencji pieczęci za osobą wykonującą pojawia się Shinigami (Bóg Śmierci). Widzi go tylko ta osoba, która stosuje jutsu, a także ofiara, która dopiero się zetknie z mocą Boga Śmierci. Dzięki niej można zapieczętować dusze oponenta w swoim ciele. Wzamian za to Shinigami odbiera życie osobie wykonującej technike - zachowanie równoważnej wymiany.
Ranga:S
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę(ponieważ po wykonaniu techniki obie osoby giną)
Pobiera Chakry:35%