1.Sharingan Soufuusha Sannotachi Technika specjalizująca się tylko wśród członków klanu Uchiha. Osoba wyrzuca trzy Shurikeny demonicznego wiatru, do których przymocowana jest linka. Gdy ta jest w locie, z łatwością można nią kierować we wszystkie strony. Linka zataczając łuki, jednym pociągnięciem ręki może z łatwością przybić ofiarę do jakiegoś obiektu. Ten wtedy nie ma się jak poruszać. Technika jest efektowna w połączeniu z Katon Ryuuka no Jutsu.
Ranga: D
Pobiera Chakry:3%
Czas do następnego użycia:2 posty
Wymagania:1 lvl Sharingan
2.Katon Goukakyou no JutsuTechnika polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust.
Ranga techniki: D
Pobiera Chakry:4%
Wymagania:Natura Katon
Czas do następnego użycia:2 posty
3.Sharingan Renge Technika wymagająca użycia Sharingan 2lvl lub 3lvl. Bardzo przydatna podczas walki. Osoba jest w stanie zobaczyć cyrkulację czakry przeciwnika i dzięki temu może rozpoznać prawdziwego shinobi z pośród klonów iluzji.
Ranga techniki:D
Pobiera Chakry:2%
Wymagany:2lvl Sharingan lub wyżej
Czas do następnego użycia:bez ograniczeń
4.Kokoro Wana Wprowadza posiadacza sharingana w tryb defensywny. Przez jedną kolejkę wszystkie jutsu, jakie wykona przeciwnik, nasza postać również wykonuje i kontratakuje. Nie działa na kekkei genkai.
Ranga:C
Wymaga:2lvl Sharingan lub wyżej
Pobiera Chakry:Tyle ile pobiera chakry technika przeciwnika
Czas do następnego użycia:2 posty
5.Magen: Kyoten Chiten
Jest to technika Genjutsu. Gdy zostanie się złapanym w Genjutsu, używa się tej techniki, żeby wydostać się stąd, a przeciwnika, który zastosował na nas tę technikę, samego uwięzić we własnym Genjutsu. Im Genjutsu, w które zostaliśmy uwięzieni jest silniejsze, tym Genjutsu Kaeshi musi być lepsze.
Ranga:B
Pobiera Chakry:Tyle co Genjutsu Wroga.
Wymaga:3lvl Sharingan
Czas do następnego użycia:4 posty
6.TSUKIYOMIUżytkownik MS ma pełną kontrolę nad światem Tsukiyomi - może kontrolować przestrzeń, czas i masę obiektów. 1 sekunda w świecie Tsukiyomi to 3 dni w realnym świecie. Użytkownik MS może więc 3 dni torturować swoją ofiarę, podczas gdy w prawdziwym świecie minie 1 sekunda. I nie jest to zwykła iluzja - ból zadany w świecie Tsukiyomi jest najprawdziwszy. Jedynie posiadacz Sharinganu może przeciwstawić się Mangekyou Sharingan - każdy inny zginie z powodu bólu, który odczuwa umysł. Jednakże używanie MS zużywa mnóstwo Chakry, a zbyt częste używanie tych oczu może doprowadzić do utraty wzroku.
Ranga:S
Wymagania:MS Iitach
Pobiera Chakry:50%
Ilość na walkę:2 razy
Czas do następnego użycia:10 postów
Czas trwania:6 postów jeżeli po 6 postach nie wyjdzie z techniki umiera
7.SEKENZOUSHA Te Genjutsu jest jednym z silniejszych. Nasz przeciwnik znajduje się w nie realnym świecie gdzie zostaje poddany atakom. Odczuwany ból jest jak najbardziej prawdziwy i mózg może nie wytrzymać tylu impulsów. W tym świecei mogą występować ataki żywiołów a także ataki wyobrażonych ludzi. Po skończeniu techniki ten świat znika.
Ranga:A
Pobiera Chakry:30%
Wymagania:Każdy MS
Czas do następnego użycia:3 razy na walkę
Czas trwania:3 posty
8.KASEGUI NO JUTSUKasegui no Jutsu jest techniką GenJutsu możliwa tylko z posiadaniem Sharingana. Po dobrym opanowaniu Sharingana(czyli mieć II poziom) Ta iluzja bierze formę olbrzymich kolców, Które przebijają przeciwnika uniemożliwając mu ruch. Jedynie silni Shinobi dadzą rade przeciwstawić się tej technice, jednakże jeśli ktoś posiada wyższe poziomy Sharingana to ma minimalne szanse by się wyrwać z tego Genjutsu.
Ranga:B
Wymagania:Mieć co najmniej II poziom Sharingana
Pobiera Chakry:19%
Czas do następnego użycia:4 posty
9.UTAKATA Utakata jest techniką stosowaną przez Itachiego. Itachi zaczyna tą technikę przez używanie tylko jednego palca Jego cel nie musi spoglądać do jego oczu, spojrzenie na samą rękę wystarczy. Wewnątrz iluzji może kontrolować wizje, które widzi jego przeciwnik. Ta iluzja może również zostać użyta, by zagrać na lękach przeciwnika, nakłaniając go do widzenia i usłyszenia osób o które się troszczy.
Wymagane:3 poziom Sharingan
Ranga:B
Pobiera Chakry:18%
Do następnego użycia:5 postów
10.Amaterasu Technika dzięki której można zniszczyć praktycznie wszystko. Te jutsu to tzw. "czarny ogień" palący się przez 7 dni i 7 nocy. Do wykonania tej techniki potrzebny jest Mangekyou Sharingan.Technika zabiera 40%hp
R
anga:S
Pobiera chakry:60%
Do następnego użycia:Raz na walkę
Czas trwania:7 dni i 7 nocy
Wymagania:Zobacz do KG klanu Uchiha
Czas do następnego użycia:10 postów
Ilość na walkę:2 razy
11.Susanoo Technika ta wykorzystuje Mangekyou aby stworzyć widmowy miecz który otoczy wroga. Generowane jest przez oboje oczu Mangekyou. Susanoo najpierw otoczy wroga jako szkielet, później szkielet nabierze mięśni i zbroji gotowy do walki dzierżąc miecz i tarcze.
Miecz nie posiada fizycznej formy, legendarna broń znana jako Miecz Totsuka. Cokolwiek przecięte przez miecz będzie zapieczętowane w Genjutsu do końca czasu. Tarcza znana jest jako Lusto Yata. Podobno potrafi odeprzeć każdy atak. Dzięki temu zestawieniu ninja używający Susanoo jest prawie niezwyciężony. Używanie Susanoo niszczy oczy.
Wymagania:Zobacz w KG klanu Uchiha
Ranga:S
Czas trwania:10 postów
Ilość na walkę:2 razy
Czas do następnego użycia:2 na walkę
Pobiera Chakry:40%
12.Shinjou TanrenJedna z technik która wymaga posiadania Eternal Mangekyou Sharingana. Dzięki niej użytkownik jest w stanie błyskawicznie, bez żadnych pieczęci zmienić twardość swojej skóry. Dzięki tej technice Madara zatrzymał własną ręką miecz Zabuzy. Technika całkowicie ochrania użytkownika przed atakami przy użyciu broni. Bardzo dobra technika używana w przypadkach kiedy użytkownik wie że nie ma czasu ani możliwości na inną obronę.
Wymagania:EMS
Następne użycie:6 postów
Czas trwania:3 posty
Zabiera Chakry:20%
Ranga:S
13.ShoushitsuBardzo trudna technika teleportacji. Robimy ją bardzo szybko, więc można uciec praktycznie w każdym momencie z pola walki, a technika wygląda tak, że wsysa nas jakby małą dziura i po chwili znikamy. Można uznać iż jest to potężniejsza wersja Hiraishin no Jutsu.
Wymagania:EMS
Następne użycie:3 posty
Zabiera Chakry:28%
Ranga:S
14Shikanshi no JutsuJest to tzw. naginanie czasoprzestrzeni EMS. Technika sprawia, że nasze ciało na kilka sekund jest przezroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Służy ona również do poruszania się z prędkością światła na duże odległości.
Wymagania:EMS
Następne użycie:5 postów
Zabiera Chakry:35%
Ranga:S
15.KamuiKamui to technika Kakashie'go wykorzystująca Mangekyou. Jego oko z trzeciego poziomu Sharingana zmienia się dzięki pieczęciom ręcznym w Mangekyou. Namierza tym okiem określone miejsce, wtedy dane otaczenie zaczyna wsysać sie w dany punkt zostawiając nicość. Przenosi ona wszystko w danym punkcie w inne miejsce, zasysając dany cel. Technika ta bardzo obciąża ciało użytkownika, kakashi był w stanie użyć owej technik tylko dwa razy podczas walki.
Ranga:S
Pobiera Chakry:50%
Czas do następnego użycia:Technike można użyć tylko dwa razy podczas walki w odstępach 10 postów.
Wymagane:Spójrz na KG klanu Uchiha