Shadow Of Ninja
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Shadow Of Ninja


 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Klan Aburame

Go down 
AutorWiadomość
Sinico
Chunin
Chunin
Sinico


Konoha :


Klan Aburame Empty
PisanieTemat: Klan Aburame   Klan Aburame EmptySob 3 Paź - 13:26

1.FUJIN KONCHUU NO JUTSU
Klan Aburame Fujinkonchuunojutsuxy5

Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%
Ranga:D
Czas do następnego użycia:2 post
Pobiera Chakry:2%

2.KONCHUU SEKKOU
Klan Aburame Konchuusekkou

Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
Ranga:D
Czas do następnego użycia:3 posty
Pobiera Chakry:3%

[color=green]3.KIKAICHUU NO JUTSU

Klan Aburame Kikaichuunojutsucm6

Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
Ranga:D
Czas do następnego użycia:Bez ograniczeń
Pobiera Chakry:2%

4.MUSHI YOSE NO JUTSU
Klan Aburame Mushiyosenojutsunp0

Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.
Ranga:D
Czas do następnego użycia:4 posty
Pobiera Chakry:4%

5.KIKAI KAWARIMI NO JUTSU
Klan Aburame Kikaikawariminojutsuuy5

Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej
Ranga:D
Czas do następnego użycia:2 tury
Pobiera Chakry:3%

6.MUSHI BUNSHIN NO JUTSU

Klan Aburame Mushibunshinnojutsuvw2

Jest nic innego jak klon z robaków. Może sam atakować przeciwnika, jednak gdy zostanie zraniony zmienia się z powrotem w robaki.
Ranga:C
Pobiera Chakry/czas do następnego użycia:
4%-za 1 klona-2 posty
7%-za 2 klony-3 posty
12%-za 4 klony -5 postów
20%-za 8 klonów-9 postów

7.SOSHAKU NO JUTSU
Klan Aburame Soshakunojutsuwm4

Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
Ranga:C
Czas do następnego użycia:4 post
Pobiera Chakry:4%
Czas trwania:2 posty

8.USHIRO ISHUU

Klan Aburame Ushiroishuupl8

Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Ranga:C
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:5 postów

9.KONCHUU GAIJO DOKU
Klan Aburame Konchuugaijodoku

Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.
Ranga:C
Pobiera Chakry:12%
Czas do następnego użycia:3 posty

10.KONCHUU HEI

Klan Aburame Konchuuhei

Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
Ranga:C
Pobiera Chakry:
13%-słaba i niska ściana
15%-średniej wytrzymałości ściana i wysokości.
20%-Wysoka i silna ściana.
40%-ściana prawie że nie do przebicia jesteśmy w stanie obronić się przed silnymi atakami.
Czas do następnego użycia:
3 posty słaba i średnia
5 postów wysoka i silna
8 postów potężna i wysoka ściana

11.HIJUTSU: MUSHI DAMA
Klan Aburame Mushidamagd5

Mushi Dama jest sekretną techniką klanu Aburame. Używając robaków w swoim ciele, gospodarz klanu rozproszy robaki na szeroki obszarem otaczając cel. Robaki otaczają cel i rzucają się na przeciwnika który wygląda potem jakby był cały z robaków. Wtedy robaki zaczynają wysysać Chakrę.(Jedynie wyszkolenie Shinobi potrafią wydostać się z tej techniki)
Ranga:B
Czas do następnego użycia:8 postów
Pobiera Chakry:18%

12.KIKAICHUU ARARE
Klan Aburame Kikaichuuarareta9

Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
Ranga:A
Pobiera Chakry:40%
Czas do następnego użycia:2 razy na walkę w odstępach 8 postów
Powrót do góry Go down
https://sonrpg.forumpolish.com
 
Klan Aburame
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Klan Ayatsuri
» Klan Kouseki
» Klan Iwasutsu
» Klan Souseji
» Klan Uchiha

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow Of Ninja :: Administracja i Gracze :: Techniki :: Techniki Klanowe-
Skocz do: