1.ATORAKUSHON/PUSSHINGU NO JUTSU
Technika polegająca na tym że ciało Tangou panujące nad grawitacją Panujemy może przyciągać lub odpychać od nas ludzi lub jakieś przedmioty np. kunai lub shuriken.
Ranga:A
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:1 post
2.BI-MU NO JUTSU
Jutsu wykonywane przez ciało Shuradou. Tym razem jego hełm na głowie się otwiera. Na środku jest dziura w której ładuje się Chakra tworząc promień. Tym, że promieniem bez problemu można rozwalić duży budynek.
Ranga:A
Pobiera Chakry:15%
Czas do następnego użycia:4 posty
3.KAIWAN NO HIYA
Kaiwan no Hiya jest techniką używaną przez ciało Shuradou. Potrafi wystrzelić swoją rękę jak rakietę. Po przez skupienie Chakry do ręki jest ona bardzo twarda. Uderzenie jakie wykonuje robi spore zniszczenia. Oczywiście ręką wraca z powrotem do ciała.
Ranga:A
Pobiera Chakry:15%
Czas do następnego użycia:4 posty
4.KOCHIYO NO JUTSU
Użytkownik techniki widzi to, co pozostałe 5 opętanych ciał oraz myśli wszystkimi postaciami naraz sterując nimi.
Ranga:B
Pobiera Chakry:5%
Czas do następnego użycia:Bez ograniczeń
5.Kontan Nokeru
Technika stosowana przez jedno z ciało Ningendou. Skupia Chakrę do ręki i łapie nią głowę swojej ofiary. Sonduje wtedy umysł swojego przeciwnika. Jeżeli nie wychwyci lub wychwyci potrzebne dla niego informacje wyjmuje duszę przeciwnika.
Ranga:A
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:6 postów
6.KUCHIYOSE CHIKAO NO JUTSU
Jedno z ciał posiadanych przez użytkownika Rinnegana może przyzwać pozostałe do siebie.
Ranga:A
Pobiera Chakry:25%
Czas do następnego użycia:10 postów
7.KUCHIYOSE: KAMEREON
Ciało Chikushoudou przywołuje jednego z kilku summon'ów jest to kameleon-bazyliszek posiada on róg na czole, skrzydła, ogon i długi język. Owy summon może stać się niewidzialny.
Ranga:A
Pobiera Chakry:35%
Czas do następnego użycia:1 na walkę
Czas trwania:10 postów
8.KUCHIYOSE: KOUKAKURUI
technika polegająca na tym że ciało Chikushoudou. Przywołujemy wielkiego skorupiaka który może wypluć ogromne ilości wody.
Ranga:B
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:1 na walkę
Czas trwania:10 postów
9.KUCHIYOSE: MUKADE
Technika polegająca na tym że ciało Chikushoudou przywołuje wielką stonogę, owa stonoga może podróżować pod ziemią.
Ranga:B
Pobiera Chakry:24%
Czas do następnego użycia:1 na walkę
Czas trwania:10 postów
10.KUCHIYOSE: PANDA
Jest to kolejna technika w której ciało Chikushoudou przywoluję pandę która potrafi utwardzać swoją skóre. Owy summon jest bardzo silny fizycznie.
Ranga:A
Pobiera Chakry:40%
Czas do następnego użycia:1 na walkę
Czas trwania:10 postów
11.KUCHIYOSE: TORI
Następna technika przywołania jaką używa ciało Chikushoudou, przez owe jutsu zostaje przywołany wielki ptak.Który lata nad wrogiem by następnie zaatakować z ogromną prędkością z góry, siła uderzenia jest tak duża że powstaje tam krater.
Ranga:B
Pobiera Chakry:23%
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
Czas trwania:10 postów
12.KUCHIYOSE: USHI
Następna technika z wachlarzu summonów ciała Chikushoudou, polega ona na tym że ciało przywołuje wielkiego woła, owa bestia ma wielkie rogi.
13.MISAIRU NO JUTSU
Jutsu stosowane przez najbardziej dziwne z ciał Pein'a. Dzięki temu Jutsu potrafi zmodyfikować swoje ciało w arsenał broni. Wyciąga swoją rękę a w środku zamiast kości ma pociski/rakiety którymi strzela.
Ranga:S
Pobiera Chakry:50%
Czas trwaniao końca walki lub zniszczenia ciała.
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę.
14.ZOUFUKU KUCHIYOSE NO JUTSU
Przyzywamy psa o 9 głowach, który w każdej chwili może rozdzielić się na mniejsze psy.
Ranga:B
Czas trwania:10 postów
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
Pobiera Chakry:18%
15.Sadahige No Jutsu
technika wykonywana przez ciało Tangou daje możliwość przeniesienia 1/6 części duszy do martwej osoby, dzięki czemu osoba ożywa (zostaje "opętana" przez użytkownika Rin'nengana), posiada limity krwi jakie miała za życia, lecz jest sterowana w całości przez użytkownika techniki, staje się jego ciałem.
Ranga:A
Czas do następnego użycia:5 postów
Pobiera Chakry:15%
16.Ninkukyouu no Jutsu
Jest to nietypowe ninjutsu. główne ciało posiada zapieczętowaną broń. Jest to kunai. Gdy wykona pieczęć ,od głównego kunai'a powstają kolejne przyczepione do niego za pomocą czakry. Łatwo można się obronić przed lecącymi w jego kierunku kunai'ami, zrobić tarczę lub wypuścić w ich kierunku zapieczętowaną broń. Lecz wymaga to kolejnej pieczęci. Kolejną możliwością jest kontrolowanie tych zapieczętowanych kunai, Pein może zmienić ich kierunek, jak i spowodować aby wróciły do niego. Ostatnią rzeczą jaką można z nimi zrobić jest to możliwość masowego wybuchu. Gdy kunai'e wybuchną przy przeciwniku ma marne szanse na nie uzyskanie ran.
Ranga:S
Pobiera Chakry:30%
Czas do następnego użycia:10 postów
17.Ditsui Niposuuy
Głowne ciało wykonuje pieczęci po czym ustawia 2 ręce na ziemi , po chwili z końca palców zaczyna emitować jasne światełko ,gdy ciało zabiera ręce,powstaje 10 ogromnych fal z czakry które mogą przeciąć wszystko. Jest jedna wada są bardzo jasne i przeciwnik łatwo może zobaczyć gdzie one są ,lecz ciężko mu je ominąć ponieważ poruszają się z ogromną prędkością.
Ranga:S
Pobiera Chakry:26%
Czas do następnego użycia 8 postów
18.Chibaku Tensei
Ostateczna technika Peina i chyba równie potężna jak Shinra Tensei. Najpierw ręce mamy w pozycji jakbyśmy klasnęli, następnie lekko rozsuwamy ręce, a po między nimi jest mała kulka...chyba czarnego koloru. Kulka z chwili na chwilę rośnie. Będąc w powietrzu wszystko co znajduje się w jej obrębie zostaje do niej przyciągnięte. Skały, drzewa i co najważniejsze nasz wróg. Rezultatem jest ogromna kula z której jest wyjścia prawie niemożliwe gdyż w środku jesteśmy zgniatani przez różnego rodzaju rzeczy, zmiażdżenie ciała kompletne.
Ranga:S
Pobiera Chakry:50%
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
19.Rhino
Tym razem ciało summon'ów przywołuje olbrzymiego nosorożca. Tak jak bawół służy do taranowania.
Ranga:B
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:1 raz na walkę
20.Chakra Kyūin Jutsu
Technika pozwala na pochłanianie chakry przeciwnika poprzez kontakt bezpośredni. Może on w ten sposób pochłonąć cały zasób oponenta i go przejąć, powiększając tym swoje zasoby.
Ranga:A
Pobiera Chakry:10%
Czas do następnego użycia:4 posty
21.Konpaku Gaijo
Dzięki tej technice możemy buszować w ciele oponenta wprowadzając go w stan 'rośliny', w którym nie może kompletnie nic nam zrobić, lecz jest warunek.. musimy trzymać dłoń na jego głowie.
Ranga:A
Pobiera Chakry:25%
Czas do następnego użycia:5 postów
22.Kingu no Jigoku
Technika, dzięki której przyzywamy króla podziemi - Enma. Ten za pomocą swych 'rąk' poprzez usta ofiar wyciąga ich dusze by je sprawdzić ich czystość.. głównie chodzi o to czy mówią prawdę na zadane pytanie jak to było w przypadku dwóch Jounin'ów z Konoha, którzy nie widzieli nic o Naruto. Po skończonym 'zabiegu' ofiary umierają i nie ważne czy mówili prawdę czy nie.
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:7 postów
Ranga:A
23.Matashitmyou
I znów z pomocą przybywa nam władca podziemi Enma. Tym razem w objęcia swej paszczy bierze martwe ciała by po chwili przywrócić je do życia w pełni sił i bez najmniejszej rany. Warunek jest taki, że mogą to być tylko ciała kontrolowane przez Rinnegan
Ranga:A
Czas do następnego użycia:5 postów
Pobiera chakry:20%
Ranga:A
24.Rikudo Nou
Pozwala nam za pomocą Rinnengana na zdobycie informacji o nieznanym nam terenie. Zdobywamy wszystkie informacje o nim.
Ranga:A
Pobiera Chakry:20%
Czas do następnego użycia:Nieograniczony
25.The Chakra Disruption Blades
Technika wykorzystująca "ostrza" używanych przez Peina do przesyłania chakry do swoich ciał. Są ukryte w każdym z ciał, można użyć ich do zakłócenia chakry ofiary , raniąc nimi bądź uniemożliwić ruch poprzez przybicie. Gdy ofiara jest przebita ostrzami, oczy rinnegan pojawiają się w jej głowie, sugerując że napastnik ma nad nimi kontrolę , podobnie jak nad ciałami.
Ranga:A
Pobiera chakry:5%
Czas do następnego użycia: Nieograniczony